وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
تمرینات در لس آنجلس آغاز شد

تمرینات تیم ملی والیبال ایران از روز پنج شنبه در لس آنجلس آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه شب به وقت محلی با هدف برگزاری اردوی تدارکاتی 10 روزه و انجام 4 بازی دوستانه با تیم ملی والیبال آمریکا، وارد شهر لس آنجلس شد.
بلندقامتان ایران که به دعوت فدراسیون والیبال آمریکا به این سفر اعزام شده اند، پس از ورود در هتل دابل تری بای هیلتون در آناهایم مستقر شدند. پوریا فیاضی نیز که به دلیل مشکل خروج به همراه تیم ملی اعزام نشده بود، پنج شنبه ظهر به وقت لس آنجلس به جمع ملی پوشان پیوست.
نخستین جلسه تمرین تیم ملی ایران ساعت 9 صبح روز پنج شنبه به وقت آمریکا در مجموعه ورزشیAmerican Sports Center منطقه آناهایم برگزار شد.
در این جلسه تمرینی ملی پوشان زیر نظر اسلوبودان کواچ سرمربی تیم به تمرین با توپ و سپس کار با وزنه پرداختند. شهرام محمودی نیز که در مسابقات لیگ جهانی از ناحیه مچ پا آسیب دیده بود و تمرینات خود را از تهران به همراه تیم آغاز کرده بود، در آمریکا در کنار دیگر اعضای تیم به تمرین پرداخت. حمزه زرینی هم زیر نظر دکتر سیامک افروزی به طور جداگانه حرکات نرمشی انجام داد.
سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، فرهاد ظریف، سید محمد موسوی، عبداالرضا علیزاده، مجتبی میرزاجانپور، علیرضا مباشری، حمزه زرینی، میلاد عبادی پور، آرمین تشکری، عادل غلامی، سامان فائزی و پوریا فیاضی بازیکنان اعزامی به اردوی برون مرزی آمریکا هستند.
محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال نیز به دعوت همتای آمریکایی خود امروز جمعه تهران را به مقصد شهر لس آنجلس آمریکا ترک کرد.

        



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1393 ا 23:57 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.